31 Mayıs 2008 Cumartesi

umumi istek üzerine:)))

umumi istek üzerine çantalarımı yayınlamayı erkene aldım.bunlar kullandığım kumaşlar.(hhm ordan bakınca hiç belli olmuyorlar yaa o bakımdan yazıyorum )çoğu dok denilen kalın tok kumaşlar,bazıları da( yukaridakiler gibi mesela) kalın ketenler.
bu ikeadan bir dok kumaş .ikeanın desenlerine bayılıyorum..çok zevkli şeyler..

buu buu buuu çok özel.kumaşı orijinal ebru,hem de hocam sevgili Hikmet Barutçugilin kendi ellerinden çıkma.hocamın sevgili eşi Füsun hanımın çanta yapmam için bana verdiği kumaş ebrularından ebristan için 6 tane çanta diktim.hikmet beyin ayasofyada düzenlediği bir ebru gösterisi için hazırladım onları..kendisi 20 metrelik bir kumaşı bir kerede ebruladı.hoç orada bulunamadım ama tv den izlemek nasiboldu.muhteşem bir gösteriydi.ellerine sağlık sevgili hocamın...











bunlar da ikea kumaşlarından örnekler...





























bunlar kalın ketenler...











ince fitilli kadife üzerine kurdeleden çiçekler...








altı sun'i deri,üzerindeki kumaş ise yıllar evvel salı pazarından alıp masa örtüsü ve minder olarak diktiğim kumaştan artakalanlar. nasıl derler bilirsiniz.sakla samanı...............
daha o kadar çok var kiii..sırayla arz_ı endam edecekleri günü bekleyedursunlar.











6 yorum:

Adsız dedi ki...

Leyyaaaam, yanlız dikkat et, biri sizin eve girip hani o yuvarlak koca puanlı çanta varya onu alıp götürmesin... hehehehe

Hepsi birbirinden güzel.. Yaa vallahi çok beğendim, çok özendim ne marifetli hatunsun sen yaa...

her yaptığına ağzım açık bakıyorum
http://www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Ohhh beee...
Hoş geldin...
Kız valla bağımlılık yapmışsın da haberimiz yokmuş.
Blogmanşette görünce kocaman bir gülümsemeyle geldim buraya ve pek bir mutlu oldum.
Tekrar hoşgeldin:)

www.aycakizilkaya.com

Bir Anne dedi ki...

Cantalar birbirinden guzelmis, bayildim bu resmi gecite.
Ama beni en cok sevindiren yeniden sizi buralarda gormek oldu.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Çantalar bir harika olmuş çok beğendim hepside birbirinden güzel
Bende yakında çantalarımı sitemde yayınlıycam
Ellerinize sağlık
Sevgiler

NiNo dedi ki...

canim ya ne kadar sevindim dondugune hem sasirmis hem uzulmustum msndde de gorunemdin sukur kavusturana muhtesem cantalarinada hayran oldum :) bayildimmmmmmmmmmmmmmmmmm

nagehan dedi ki...

AMANIN BENİM BACIM DÖNMÜŞ,,,,VALLA ÇOK MUTLU OLDUM SEFA GELDİN HOŞGELDİN............

ÇANTALARDA ÇOK ŞIK OLMUŞ,ELİNE KOLUNA SAĞLIK...

KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ SEVGİLER.....