9 Ocak 2009 Cuma

filistin için


iyinin-güzelin-doğrunun , kötüyle,çirkinle,yanlışla kavgası ebediyyete kadar sürecek..


son zamanlarda en çok sorduğum, en çok duyduğum, en çok merak ettiğim şey ,filistin için ne ya da neler yapabiliriz??boykot ettik ,ediyoruz....dua ettik, ediyoruz....Fetihler, Yasinler okuduk,okuyoruz...

konuyla ilgilenen topluluğun sayısı arttıkça doğal olarak en azından oturduğumuz yerden yapabileceğimiz boykot faaliyetlerinin de sayısı artıyor...

sevgili BİR ANNENİN GÜNLÜĞÜ arkadaşımızın sayfasından israile doğru bir taş daha atabilmek için gerekli bilgiyi, adresleri ,hatta hazır boykot metnini bile alabilirsiniz..katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum..



8 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ne yazsak ne söylesek onların acısını dindirmez çok çok dua ediyorum onlar için

Marifetane hobi dedi ki...

güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle hayırlı geceler..

yaban mersini dedi ki...

cnm ...dualarda ben de varım..ama farklı bir şeyler olursa katılmak isterim..linke bakmaya gidiyorum,slmlar

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Leyyacim,
Ben de elbette yayinlayabilirsin demeye gelmistim. Allah razi olsun arkadasim, Rabbim ins yardim etsin.
Bu ve benzeri boykotlari yayinlamaya devam edecegim ins. Lutfen sizler de yaymaya devam ediniz.
Selametle

NİSANUR dedi ki...

s.a.sevgili kardeşim hassasiyetiniz için Rabbim razı olsun, O'na emanet olun.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Leyyacım,duyarlılığın için çok sağ ol,bizleride bilgilendirdin.A.E.O.

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Zevkle ve umutla katılırım tabi. Çok az resim görüyoruz medyada,gödüklerimiz bile çok kötü. Eminim görünenden 10 kat beter şeyler oluyor. Ne yapılabilir duadan başka,para vs. dışında? İçim acıyor.

уαѕємin... dedi ki...

bizide bilgilendirdiğiniz için tşkler.. Dualarımız onlarla

sevgiler