24 Ekim 2008 Cuma

yine yeni çantalar




sanırım artık benim yavaşcana hobi bloglarına doğru uzamam gerekiyor..zaten yakın zamanda mutfakta ben yerine fare kardeşler faaliyete başlayacaklar.ben de onların işbaşısını beklerken vakti kullanıp çanta dikiyorum..açlığımı da sağolsunlar işte blogger kardeşlerin sayfalarına bakarak gideriyorum şu sıra.. sabah mesela ,cafe gusto ya gittim missler gibi işkembe çorbamı içtim) öğlende çalıştıgım odaya attığım bi kutu hazır kurabiyeden bikaç tane kemirdim. akşama mı? eh! zebra kebabı yapıcem artık)))


geçen gün ümraniye dolaylarını turlarken görüp çeke çeke eve getirdiğim kumaşları kombinledim.yoyolardan sonra aplike olayına da el attım.gece kumaşlarımı seyrederken birden aklıma geliverdi bu fikir.hemen uyguladım...ve sabahı zor ettim bir kaç çantaya daha uygulayabilmek hayaliyle) ..minik bir kesit ve içten bir bakış aşağıda;


aşağıdaki iki güzellikten turkuaz yoyolu olan benim (dayanamadım kullandım)) , siyah yoyolu olanı ise halenzeye gitti , kurye lulu vasıtasıyla..(halenze soğuk kış günlerinde hamzayı içine koyup uyutmak için boyutlarını büyük istemişti))

lulumbenim heşeyimmmm,ben onu çok severimmm...(bunu yazan leyya)))




aşağıdaki çanta da sevipte kavuşamayanlara gitsin!!(disalcim onlar için tatlı istemişti ama sevipte kavuşamayanın ağzının tadı mı kalır .tatlıyı (ki yuvarlanıpta mutfak kapısına denk gelirsem şayet) sevipte kavuşanlar için pişireceğim inşllh)
daha tamamlamam gereken yarım çantalar var..
ben yeni bi slogan buluncaya değin iki sütlü bi sadeyle kalın))

18 yorum:

nur_aleyna dedi ki...

Blogger kapatıldı,sitene gire bildim ama.. qaliba yorumlar gitmicek bu sefer :(

yemekyemek.azeriblog.com

nino dedi ki...

yasasin bloglar acildi :D

nino dedi ki...

yasasin bloglar acildi :D

58 Ayfer dedi ki...

sa. Çantalarınız çok güzel ellerinize sağlık.ümraniyede nerde satışa sundugunuz yeri tam olarak yazarmısınız.a.e.o.

Bir Anne dedi ki...

Umraniyeye, Istanbula yolum ne zaman duser bilemiyorum ama, o butigi bilmek isterdim. Bu yabana atilasi bi firsat degilmis...
Sevgiler

meliha dedi ki...

Yine yeni çok çok güzel çantalar.
ellerine sağlık,hayal gücüne sağlık,emeğine sağlık.
öpüyorum

disal dedi ki...

leyyam benim aslan arkadaşım....

valla süper olmuşlar....halenze çantayı aldığını ve çok beğendiğini bana söylemişti....burda görmek güzel oldu..gerçekten harikalar...

sıradaki çantada....
sevmeden kavuşan,
düşmeden ağlayan,
göstermeden elleten,
üflemeden şişirenler için.....hehe..

canımsın....ellerine sağlık....

Tijen dedi ki...

Çalışkan kadınlara bayılıyorum!
(Mantar eğitimi bilgisi ekledim siteye, yorumundan sonra sevgili Leyya!)

Ayça dedi ki...

Ama ama ama ama, ankarada yaşayanlar ümraniyeye nasıl ulaşsınlar, onlara yazık günah ve (ay başka bi kelime bulamadım) gene yazık günah diil mi? Tüm İstanbul dışındaki arkadaşlarımı birlik olmaya davet ediyorum. Birleşelim ve ümraniyeye gidip bu muhteşem, harika, olağanüstü çantaları görmeye gidelim... Yok yok bugünlerde çok isyankarım, hadi hayırlısı:)))

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

selam herhalde almanyadan kalkip ümraniyeye gelmek bayagi zor olacak bir tanede bana yollayn olsa bu güzelliklerden anlatma tarzinada bayildim sevgiler mutlu hafta sonlari

karabiberinmutfagi dedi ki...

İlk defa yapacagım bu etkınlıkde benı yalnız bırakmayacagınızı umuyorum arkadaslar....

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

P€L!N dedi ki...

Çanta modellerine bayıldım..El emeğin için tebrik ederim,tüm seçimin çok zevkli...Ellerine sağlık...

melisa dedi ki...

çok güzel olmuşlar gerçekten tebrik ediyorum

Bahriye dedi ki...

Çantalarınızın çok titiz çalışmaların ürünü olduğu çok belli ,tebrik ediyorum sizi.

Özlemhan dedi ki...

Leyyacığım süpersin valla çantalar harika görünüyor Ellerine sağlık

sinem dedi ki...

Harika görünüyorlar akşamdan sabaha yaşadığın heyacan bu işi ne kadar sevdiğini anlatıyor zaten severek yapılan işler hep başarıya ulaşır .ellerine sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Aaaa:)) merhaba önce..
Ben gelmiştim buraya..Hatta meşhur Obama yazısını okumuştum kabak çiçekleride vardı..
Sanırım yazmadım çünkü bazen peşpeşe birkaç sayfa açıyorum.Bazılarında zıppıdı virüs gibi pencereler açılıyor..Onu kapa bunu kapa çıkmış olabilirim sayfadan.
Nasılda hatırladım çok memnun oldum yaa tşk ederim Sevgili Leyya..Ne güzel denk gelmiş aşotunun tohumunu öğrenmiş olduk banada o linkte tesadüf oldu..Gerçi benim ekecek bahçem yok ama bir küçük saksıda bile insan deneyebilir değilmi.Tekrar tşk ederim her zaman buyur gel beklerim emi..Bende gelirim hemen..sevgiler kocaman.

ehlikeyf dedi ki...

sevgili leyya dün gece kaldığım yerden devam ediyorum siteni gezmeye sormak istediğim bişey var bu çantalata zımba mıknatıslı kilit saplardaki halkalar gibi detayları kendinmi yapıyorsun yoksa yaptırıyormusun bende kızıma kendime dikiyoum ama yazlık tarzda basit çantalar ağzı açık oluyor tabi fermuar geçirmeyi beceremiyorum zor geliyor zaten, seninki gibi ortadan tutturmalı iyi olur