23 Aralık 2007 Pazar

Verem Edebiyatı



Bir bayram geçti....tek tatlı yanı baklava olan bir bayramdı.Denizden gelecek bir gemi bekledim durdum.(şu an dinlediğim şiirden yürüttüm bu cümleyi). tam benlikti.ama var ya komikleşiyor olay giderek. herif ikide bir gittt!diyor ,sonra da gitmee!!üstümü ört!!!yok yok bu kadar şefkat fazla!!!örtme!!içim buruluyor git!!yok yok gitme!!dur !!burayı iyi dinle!!bir kez daha söylüyorum...seni seviyorum!!kusursuz bir aşktı benim sana büyüttüğüm!!!sen ne yaşadın bilmiyorum!!!ben pişman değilim!!!(haydaa!!!)her akşam vaktinde bu gönül üzülüüüür hüzünle dolar seni düşünürrrr!!!şimdi çok uzakta kimbilir nerdesin geri dön ya da dönmeee ben senleyimmm!!!ister dön ister dönme!!ben bir kurusuz aşk büyüttüm sana, pişman değilimmm!!!(bi karar verse artık)her akşam vaktinde bu gönüüül üzülür hüzünle dolar seni düşünüüüüüür!!!bu arada bu herif soner arıca adindaki şarkıcıymış.hörmetlerimi sunarım..

neyse ben kendi verem edebiyatıma döneyim artık,diyorum amaaaa kulağımdaki radyo beni iyice bitirdi yanii,şimdi de zara'dan beni unutma çalınıyor.Allahımm bütün k'lar mı bana karşı!!!saat 12 yi vurduğu zaman beni beni unutma!!!sende karanlığın sustuğu yerde beni beni unutmaaaa!!aaa zırıltı moduna girmek üzereyim artık yeter !!zaten hüzünlü buruk bir bayram geçirmişim...gittiğimiz tek bayram ziyaretinde de evin annesi evde yoktu..hizmetçi isabellalar gibi orda da yakamı bırakmadı makus talihim..(hala duruyorsa yeşil elbisen onu benim için giy!!ne olur tanrıya kavuştuğum gün beni beni unutma)olur giyerim!!.hıh nerde kalmıştık evin annesi evde yoktu,ardımıza baka baka eve geri döndük.işte koca bayramın üç bacaklı tek ziyareti!bir kaç samimi dosttan başka kapıyı çalan çocukları saymazsak kös kös oturduk!!hıı tabi ilk iki gün kesip doğrayıp buzdolabına yerleştirmek için olmadık hokkabazlıklar ettiğim etlerle uğraşmak bayramın anlam ve önemine binaen zikredilesi faaliyetlerin en mühimi..

bu bayram nedense daha bir çöktü üzerime sanki..19 yıllık gurbetlik tarihimde hiç bu kadar burulmadım.insan yaşlandıkça duygusallaşır tezi doğruymuş sanırsam...bu arada bu gün gittt!!!gitttmem günü radyoda.şimdi de sezen aksu'nun giittttt!!!şarkısı çalınıyor.bu işte bir iş var bu dj terkedildi..ve aklı kızda (yada oğlanda kaldı))ama kardeşim insan şahsi problemini bu kadar da işine yansıtmaz kii.burun kemiklerim sızlayıp sızlayıp durdu sayende dj kardeş sağolasın!!bak şu saate kadar iyi kötü idare ediyorduk!hıh işte şimdi ispanyolca bi parça başladı keyfim yerine geldi.che guevara (dante))...kimbilir belki o da kendi dilinde birilerini kovalıyor ama ben anlamıyorum nasılsa tempo tutup sallanabilirm:) ilk defa ispanyolca bilmediğime sevindim desemmm:))bu arada ne kadar düşünerek yazdığımı görüyorsunuz.ben iki cümle yazıncaya kadar bir şarkı birip yenisi başlıyor.

hıh şimdi de haseret oldu ayrılık oldu hüzünlere bölündü saatler....yok bu işte kesin bi iş var!!bu dj kesin terkedildi.acısını da benden çıkarıyor..tmm kardeş sen terkedildin ben acı bi bayram yaşadım ama gel anlaşalım.sen acını içinde yaşa bende bu verem edebiyatından vazgeçiyorum....şuraya kendim için şahsi bir not düşeyim ben;bi daha yazarken radyo dinleme leyya!!tmm içses!!
şimdi balkanlar civarından bir parça çalınıyor zannedersem goran bregovic .zaten ben başka balkanlı!!şarkıcı tanımadığım için bütün balkan şarkıcıları goran!dır bana)
cix olmuyor bu dj bu kadar dertliyken ben de onun derdine bu kadar kayıtlıyken yazı filan yazamayacağım.gidelim leyya!!gidelim içses!! hani filmlerin son sahneleri vardır ya iki kahraman ince tozlu yolda kızıl ufuk çizgisine doğru yürüdükçe küçülür küçülür kaybolurlar..içses ve bende öylesine gidiyoruz !!belki bi zaman sonra yanık baklaya ağıt yazımla geri dönerim...

9 yorum:

nino dedi ki...

cok guzel :)

değirmen dedi ki...

Harika bir ifadeniz var.Zaman zaman arasözler asıl düşünceye dönüşte minik bir sıkıntı oluştursa da üslubunuza ,ifadenize bayıldım.Sizi izleyeceğim.Ben kim miyim?
bahriye-degirmen.blogspot.com

feray dedi ki...

gülüüüüüüüüüm iyi bayramlaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

MUTLU BAYRAMLAR

Kurban bayraminizi Kutlar . Sevdiklerinle beraber nice mutlu bayramlar gecirmeni herseyin gonlunce olmasini dilerim.
sevgiler

disal dedi ki...

sana katılmaya geldim...
ve sana katılıyorum...bayramda kimse gelmedi...çocuk bile.....

aldığımız şeker,çikolata vs..biz yedik.....

bayramın iki günü et doğramaktan sağ elim bileğimde dahil artık tutmuyor...bıçak daha elime almak istemiyorum.....

maalesef bu bayramda böyle geçti....

Papatya Prenses dedi ki...

Ablaaa sormayı unuttum,kime gittinizde geri döndünüz:)))

Tabi sen beni bekledin bütün bayram dimi:))

En kısa zamanda kremalı muffinlerimle elini öpmeye gelcem ama biliyosun harçlık istiyorum, hem sen olmayan sen ban aharçlık sözüde verdin. Yani hani varya msnde o :P

Anlayan anladı ya üf

nagehan dedi ki...

canım geçde olsa bayramını kutluyorum
çok şükür bizim kapıyı bu bayram 4-5 aile çaldı. Yoksa ben geçen ramazan bayramından kalan buruklukla verem değil kanser edebiyatı yapardım valla.
yazını okurken valla hep duygulandım hem çok güldüm.içinden geldiği gibi yazmışsın, düşünmene gerek yokki canım
neyse uzun oldu yine.
öptüm canım
sevgiler
Nagehan

Papatya Prenses dedi ki...

Heee bu arada ablam diilmisin,bi dahaki bayram sen bize gel tamam mı. Biz gelenden gidenden ananemin elini öpmeye anca ikinci gün gidebiliyoruz düşün yani. Bir yoğunluk bir yoğunluk çok şükür bin şükür. Rabbim misafirlerin eksikliğini göstermesin inşallahh..

Ama biliyosun evlenince bayram ziyaret listemde olacaksın:))

Hem hem kim sana otur bütün bayram evde dedi. Cıkcıkcık

sarı şeker dedi ki...

müthiş edebiyat parçalıyorsun valla:)))harika yazıyorsun...bayılıyorum..eline sağlık canım.bu aralar çok uzak kaldık,niyeeee:)))sen bana gel ben sana bayram harçlığı vericem valla:)))
sevgilerimle...