20 Aralık 2008 Cumartesi

çok mes'udum sevgilim:))

son günlerde çok ama çok mutluyum.ama benim mutluluklarım öyle nedensiz değildir.durduk yere kelebekler uçmaz içimde.fazla gerçekçilikten kaynaklanan bir sorun sanırsam))tmm konuya dön leyya.tmm içses.evet çok mutluyum hayatı eski türk filmleri formatında yaşıyorum.vee siyah beyaz türk filmi denince aklıma gelen ilk replik işte budur;
_çok mes'udum sewgilim!!!
(bunca yazı sadece başlığı açıklamak içindi.))
(neden mutlusun leyya?anlatıyorum patlama içses!!)
dınınımmmm işte büyük an..
şu yukarda gördüğünüz keçeler hatta aşağıda gördüğünüz en hakikatlisinden olanlarla birlikte ve bunlara ek olarak birazdan göreceğiniz divitin kumaşlar hepsi heppppsi artık benim !!ondandır bu mutluluğum..

divitinler;(ki onlara ulaşmama vesile olan bayan baykuş a çok ama çoook teşekkürler))


işte keçeleri elime geçirdikten sonra yaptığım sess konrtoll!!ssesss!ssss! 1 -2 -1- 2 babından denemeler..onları çantalarıma mı iliştirsem,çerçeveletip duvarlara mı assamm,giysilerime mi diksem,yoksa kadıköydeki boğa heykelinin boynuzuna mı taksamm,üsküdardaki tarihi çeşmenin musluguna mı assamm..buldum.özgürlük heykelinin fistanına iliştireyim..maksat alem görsün..(fistanı var mıdı bu arada o hatunun?hatta hatun kişi miydi?.amaaan neyse ne!!bi ara gittiğimde dikkat ederim)

hakiki keçe üzerine bilimum malzemeler iliştirdim.




ördüm,kestim ,biçtim, diktim..(bu arada tırtıklı makasımı farketmeyenlere esefle birlikte sitem ederim)

şimdi anladık anladık !uzun etme de nerde bu keçenin kaynağı ?onu de bakiim!! diyenler için (ki afedersiniz ama siz çok kabasınız!!)))) işte adresi yazıyorum
SİVAS TOKAT PAZARI (murat daniş)
KAPALIÇARŞI YAĞLIKÇILAR CADDESİ
NO:55 İSTANBUL..
(yalnız sakın resme benzeyen bir yer aramayın şayet gidecekseniz.zira bu resim dükkanın orta bölümünden bir görünüş.dehliz gibi bir dükkandı mübarek..vakti zamanında ikşence odası mıydı ?soyguncuları kadı efendiye götürmeden evvel tutukları nezarethane miydi?ay ben çok korktum şahsen))keçeler aşkınaaa!!




yukarıda görmüş oldugunuz iki çanta ve iki detay çok sevgili arkadaşım hamidecimin çalışmaları.yün iplerden örerek elcağızlarıyla keçeleştirdiği çantalarını bazen keçelerle bazen yünlerle bazen boncuklarla süslüyor.bigün çemberi yırttığımda kesin seni de alcam yanıma hamidom))accesoire mağazası kıskanacak bizi)

şu iki gariban da keçelerle çok samimi olmadan evvel yaptığım çantalardan..keçe olmayabilirler ama ortadaki çiçekler hakiki deriden elcağızlarımla kesilip parmaklarım deline deline dikilmişlerdir yercağızlarına...


28 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

gözün aydın hatun kişi:))
makas gözümden kaçmaz benim,gözüme sokmana gerek yoktu. malumun üzere anlamadığım bir olay yok:P
artık heryeri o makasla keser doğrarsın:D
hepsi güsel olmuş her zaman ki gibi.
yalnız bende ne göz varmış be aanacım,daha üstteki çantalar Hamide'nin demeden,içimden dedim ki bu çantaları kesin Hamide Abla yapmış:D pıhpıh:D
öptüm seni ciciş:)

Adsız dedi ki...

kis valla costun sen he :) ne leyn bu salipazarida kalkmis sizin evemi kuruldu yojksam :DDDD

Betül dedi ki...

çok güzel çantalar yapmışsınız, eminim bu keçelerle de harikalar yaratırsınız, beklyoruz yen ürünleri, iyi hafta sonları

Unknown dedi ki...

bu ne güzel kumaşlar böyle tırtıklı makasın da hayırlı olsun bütün çantalar kumailar resmi geçitte hakikaten çok güzel bir şenlik havası süper valla bayıldım
Ellerine sağlık Sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

güle güle kesip dik keçelerin Leyla'cım. ohh renk renk kumaşlarla artık iyice döktürürsün :)
bende burada keçe aradım bir ara ama bulamadım :(

Adsız dedi ki...

leyyacım yorum için teşekkürler çıkardığın işler harika allah yolunu açık etsin bide sana sormak istediğim bi konu var bana yardımcı olabileceğini düşündüm her iki bloğuda kullanan biri olrak senin fikirlerini almak istiyorum blogspota geçmeyi düşünüyorum ama artıları eksileri neler google dan araştırdım ama pek bişey anlamadım başka sormak istediklerimde var sen ne önerirsin

nur_aleyna dedi ki...

Kumaşlar güzel, güle güle kullan :) adresi de verdin çok iyi oldu canım..
arkadaşının keçe ve yünden örgü ile yaptığı çantaları da çok sevdim, çok şirin olmuşlar.

yeni çantaları sabırsızlıkla bekliyorum canım :)

yemekyemek.azeriblog.com

GANNE dedi ki...

Lulucanımın Leyya'sına merhaba. :) Takipteyim ama yorum yazmak kısmet olmadı. Çantalar çok başarılı. Ellerine ve emeğine sağlık. Yeni malzemlerini de güle güle kullan. Allah arttırsın. :) Sevgiler...

nazo dedi ki...

merhaba,
bayan baykuş'daki uzuun yorumunuzu okuyunca hemen geldim. Kesin güzel birşeyler var orada diye :) ee öyle de oldu. son günlerdeki tutkum olan keçelerle karşılaşınca yüzüm güldü. yaptıklarınızı ise hayranlıkla izledim. bir de arada mercimek çorbasının yapılışını okudum. Gelinin yerinde olmak istemedim sonra :p Ben de yapabiliyorum mercimek çorbasını, gelecekteki geline moral olsun diye yazım :))
Neyse ben bundan sonra uğrayacağım hep buraya, çünkü keçelerin akibetlerini çok merak ediyorum..
Kolay gelsin,
Sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Leyyacım hepsi birbirinden süper...ellerine sağlık..Sevgiler canım...

Hansa dedi ki...

Leyya merak etme sen, Zerrin gider oraya öğreniriz hatunmu fistanmı detayını heykel kişinin...
Ne güzeller hayran kaldım.Ellerinde keçe olasım geldi leyya şekillendir ruhumu....

Hansa dedi ki...

Bu arada Leyya leyya diyip duruyorum.Abla desem iyi olcak sanırsam Özür Ablacım....

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

ayy ne guzeelll cıvıl cıvıl renk renk :):):)

Adsız dedi ki...

Selam bloğuna geldiğimde yüzümde güller açıyor..El emeği göz nuru yaptıklarının haricinde cıvıl cıvıl şen şakrak anlatımına da bayılıyorum valla..Her daim sevgi ile..

yildiz dedi ki...

Binanin merdivenlerine astigin canta cok hos canimcigim.Ama insan modellerini Karayip Adalarina,Kanarya Adalarina felan götürür.Bu kadar degerli kece ve kumaslardan yaptigin modelleri hoopppp merdiven basi sunumlariyla olmaz...
Canim,güzel ziyaretin ve güzel dileklerin icin tesekkür ediyorum.
Safra kesemden ameliyat oldum,simdi evdeyim.Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Emeğine sağlık. bebeklere de birşeyler dikiyor musun? :))

Adsız dedi ki...

Harika,rengarenk.Kış günü bahar gelmiş sana:) Bunlar kalıcı mutluluklar bak,benim kekler börekler geçici mutluluk, hatta kilo olarak kalınca kalıcı mutsuzluk:) Ben de mi keçeye sarsam napsam.Bayıldım bayıldım hepsine.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sen hep mutlu ol dünya tatlısı...
Keşe perisi ilan ettim seni cümle aleme duyurulur:))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Aşmışsınızzzzzzz, süper olmuşşşş hepsi gerçekten ilk resimdeki keçelerde mi Kapalıçarşı'dan? Merter'deki mağazada bulunan keçelerin aynısı bunlar? Ayy merak ettim şimdik.... Gerçekten hepsi süper olmuş tırtırlı makasasım var benimde, kullanasım geldi şimdi, işten eve koşup kesip biçesim geldi. Divitinleriniz de harika, harikaaaaaaaaa.

EZGi :)) dedi ki...

canım vallahi harikasın bu ne marifetlik böyle mahsallh sana
hepside birbirinden güzel görünüyor canım ellerine saglık kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Böyle şeylere sahip olurda ve böyle güzellikler yaparda kim mutlu olmaz.

hepsi birbirinden güzel

ellerine sağlık

öpüyorum.

zarpandit dedi ki...

leyya aklıma fikir geldi gunlerdir cupcake muffin desenli kumastan canta dusunuyorum koluma takıp fıkır fıkır turlayacagım mesela istanbulda..

ne dersin yapabilirmisin bakalım :) ornek bir kaç fotograf gonderceğim birazdan mailine ole diyorum hani mahsettiklerim..

öpüldün bacım

sesiber dedi ki...

oyyyi ne güzel görünüyorlar, içim çekti. Keçem var da divitinlerde kaldı gözüm. Sömestrde karnem iyi gelirse:)) orada alıcam soluğu.

Adsız dedi ki...

sevgili leyya sitenin müdavimi oldum iyice geliyorum gidiyorum bidaha geliyorum bidaha gidiyorum listendeki arkadaşlara tıklıyorum bu arada ne güzel arkadaşlıklar kurmuşsun içten ve samimi bir selam verip öyle gidiğim dedim hayırlı akşamlar sevgiler

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım sayfana ayfer hanımdan geldim bayıldım çok çok güzel ellerine sağlık bayılıyorum maharetli hanımlara sevgiler bende beklerim

Adsız dedi ki...

Ya evet adresi demişsin bunları bulmak için amai böyle harika şeyleri biz nasıl yapıcaz bide onu de bakalım şekerim :)
Herkes senin gibi marifetli değil ki... Bknz; ben :)

Sevgiler

embir dedi ki...

merhaba Leyyaaa,

Çantaların süper, keçelerle de ne güzellikler yaparsın şimdi. Bu arada seni izleyim istedim ama olmadı :( bir bakar mısın sorun mu var acaba?

Yelda dedi ki...

Her Cumartesi işten çıkıp kapalının yağlıkçılar kapısından çıkıp mercana inerim bayılıyorum, rengarenk, ışıl ışık, pırıl pırıl kumaşlara

Sıkı Durun Cemil İpekçi'yle karşılaştım bir hafta sonu o bile otantik kumaşları oradan alıyor bilginize
Sevgiler