14 Ocak 2008 Pazartesi

çeşnili beyaz peynir




sanırım bundan 2 yıl kadar evvel bir yemek sitesi mi deseem, kitabı mıı tam olarak hatırlayamıyorum;işte öyle biyerlerde görmüştüm bu çeşnili beyaz peyniri.sık sık nöbet değiştiren tatlı ve tuzlu krizlerimde ani değişikliğe hazır olmak babından nihayet iki yıl sonra hazırladım..neden daha evvel denememişim ki?muhteşem bir tat.
miktar tamamen size bağlı spesifik çalışabilirsiniz )
beyaz peynir
halis muhlis zeytinyağ
kekik
dereotu
karabiber
pul biler
bir kaç zeytin bile olabilir(hemen gidip atıyorum))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik
bende bir peynir sever olrak bu tarifi mutlaka deniycem

www.yenitadlar.blogcu.com

yildiz dedi ki...

Canim ellerine saglik.Burda kücük kavanozlarin icinde bu tarz peynirler satilir.Ev de yapmayi hic düsünmedim,bir ara deneyeyim bakalim sonuc ne olacak..
Kendine iyi bak,sevgiyle kal..

Disalce dedi ki...

canım valla benimde aklımda...bende gördüm bi yerlerde...

çok güzel görünüyor...

ellerine sağlık

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben de Disal gibi biryerlerde gördüm ama nerde:))

Biz kahvaltıda zeytine uygularız aynı yöntemi, bol limon,kekik zeytinyağ,kırmızı biber. Adamın iştahı açılıyor:))

Annem acıyı ve kekiği çok sevdiğinden kahvaltıda peynirine kırmızbiberle kekik serper bazen:)
Bari böyle yapayım:))